Kiss me…


“Kus me… misschien verander ik wel in een prins !”

Of je ook de raad van deze mooi-ogende jonge knaap echt moet volgen, laat ik aan jullie over. Zelf vond ik hem wel erg sympathiek over komen toen ik hem, in de tuinen van Isola Bella, tussen de waterlelies aantrof. Hij was trouwens niet de enige die naar aandacht zat te verlangen… in het kleine vijvertje zaten tientallen van deze jongelingen te genieten van de zon. Je oog moest er wel op vallen want ze waren nog geen 20 mm groot.

Hiermee sluit ik de vakantie-intermezzo’s definitief af.
Ondertussen zijn we trouwens weer veilig in wel terug thuis.

14 gedachtes over “Kiss me…

  1. Hallo Rudi,

    wunderschöne Aufnahmen hast Du von Deinem Urlaub gezeigt. Das Küssen von Fröschen überlasse ich anderen. Aber als Fotomotiv nehme ich sie immer noch gerne.

    Liebe Grüße
    Jutta

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.